קידום אתרים אורגני

קידום אתרים אורגני, SEO – Search Engine Optimization, היא אחת מהשיטות הפופולריות לפרסום אתרים בגוגל. הקידום האורגני הוא תהליך שמתבצעות בו פעולות שונות שתוצאתן הן קידום התוצאות הטבעיות במנוע החיפוש של גוגל.

מנוע החיפוש של חברת גוגל הוא הפופולרי ביותר ואתר האינטרנט הגדול בעולם. מידי יום נכנסים למנוע החיפוש של גוגל כמאות מיליוני גולשים שמבצעים כ-3 מיליארד חיפושים ביום. במהלך השנים פיתחה גוגל אלגוריתמים שונים שבעזרתם נקבעות תוצאות החיפוש לכל שאלה אפשרית שנשאלת במנוע החיפוש. אלגוריתם החיפוש מחשב עבור כל דף אינטרנט את מידת הרלוונטיות שלו ומציג אותו בדירוג תוצאות החיפוש בהתאם. על פי גוגל יש מעל לכ-200 פרמטרים שונים שעבורם מתבצע תהליך הדירוג בתוצאות החיפוש.

במילים פשוטות, הקידום האורגני הוא תהליך שבו מתבצעות פעולות אופטימיזציה על האתר, פעולות אלו נועדו לגרום למנוע החיפוש של גוגל להבין שהתשובה הרלוונטית ביותר לשאלת החיפוש של הגולש נמצאת אצלך באתר. כך למשל, כאשר גולש מחפש בגוגל “איך להכין פיצה?” הוא מצפה לקבל את התשובה הטובה והרלוונטית ביותר ל-“איך מכינים פיצה?”. 

עבודת הקידום האורגני דורשת ניסיון והשקעה ללא פשרות. אנו מבצעים באופן מתמיד פעולות שונות לקידום האורגני של האתרים. שימוש בכותרות – “תגיות מטא” לתיאור נושאי העמוד, שימוש ב”מפת אתר” המאפשרת לגוגל לסרוק את האתר בקלות, כתיבת תוכן איכותי ורלוונטי, שימוש בשרתים מאובטחים ומהירים ובניית פרופיל קישורים מאתרי סמכות – הם רק חלק מהפעולות המתבצעות בתהליך הקידום האורגני.

הקידום האורגני צריך להתבצע על ידי גורם מקצועי, כי רק באמצעות עבודה מקצועית ונכונה ניתן להתקדם מהעמודים האחרונים חסרי המבקרים אל העמוד הראשון והפופולרי בתוצאות החיפוש. בעזרת המומחיות והניסיון שלנו, אנו יכולים לגרום לדף העסקי שלך להופיע בעמוד הראשון במנוע החיפוש של גוגל וגם לשמור על המיקום לטווח הארוך.

כיום ידוע לכל שגוגל מענישה בחומרה אתרים בעלי תוכן מועתק או משוכפל, כמו גם על ביצוע פעולות אחרות בצורה לא טבעית. לכן, לא מומלץ לבצע פעולות בצורה עצמאית וללא ניסיון קודם בתחום, פעולות אשר יבוצעו בצורה לא תקינה בעיני גוגל עלולות לגרום לנזק ולעיתים אף לנזק בלתי הפיך. אנחנו כאן בכדי לקדם את האתר שלך בצורה הטובה והבטוחה ביותר ולהבטיח לך הצלחה אמיתית בעולם הדיגיטלי.

קידום אתרים אורגני
מחקר מילות מפתח

מחקר מילות מפתח

הפעולה הראשונה שנעשת בקידום אורגני היא חיפוש מילים ומילות מפתח. אנו מחפשים מילים וביטויים שקשורים לעולם המושגים המאפיין את העסק שלך. המטרה היא לבדוק באילו מילות מפתח משתמשים הגולשים כשהם נכנסים למנוע החיפוש למצוא את המוצרים\שירותים שלך.

תוכן

הצעד הבא אחרי מחקר מילות מפתח הוא כתיבת תוכן איכותי והתאמתו למילות המפתח. כלומר, לבדוק שהתוכן נותן מענה לחיפושים של הגולשים בגוגל. כתיבת תוכן מקורי, רלוונטי ומותאם עבורך בצורה מקצועית שמוודאה שמילות המפתח מופיעות בתגיות השונות (כותרות, כותרות לתמונות וכו) ובגוף התוכן עצמו.

מבנה דף אינטרנט

מבנה הדף

מבנה נכון של דף הוא בעל חשיבות רבה עבור גוגל. מבנה נכון משמעו סידור הדף בצורה שמציגה את הנושא העיקרי של הדף בצורה הטובה ביותר. כותרות לתכנים, כותרות לתמונות והיררכיה בעלת סדר לוגי.

מבנה אתר אינטרנט

מבנה האתר

מבנה אתר שמאורגן נכון הוא אתר הכולל כתובות URL קריאות ומסודרות היררכית, קישורים פנימיים ותפריטי ניווט. החשיבות של ארגון האתר היא להפוך אותו לכמה שיותר ידידותי עבור מנועי החיפוש.

בניית פרופיל קישורים

בניית פרופיל קישורים

אחת הפעולות החשובה ביותר בקידום אורגני היא בניית קישורים באתר. כמות ואיכות הקישורים באתר משפיעה בצורה משמעותית על דירוג האתר בתוצאות החיפוש האורגניות. כך למשל, קישורים המגיעים מאתרי סמכות (אתרים ותיקים עם תנועה גבוהה) נחשבים לאיכותיים יותר ובהתאם לכך הקישורים שלהם מדרגים את האתר גבוה יותר.

נוכחות ברשת חברתית

נוכחות ברשתות החברתיות

פרמטר נוסף שנבדק על ידי גוגל וקובע את דירוג האתר שלך הוא הנוכחות של האתר ברשתיות החברתיות ומעורבות המשתמשים בתוכן האתר. שיתופים של תוכן האתר ברשתות החברתיות מעידים על “נוכחות” משמעותית, מעורבות ואהדה מצד המשתמשים. תוכן שזוכה לשיתופים רבים ברשתות החברתיות תורם לקידום האורגני של האתר מהיותו נתפס איכותי בעיניי מנוע החיפוש שבהתאם לכך מדרג אותו גבוה.

אופטימיזציה למנועי חיפוש

אופטימיזציה למנועי חיפוש

יש לבצע פעולות שיפור באופן תמידי מכל הבחינות. גם אתרים שמדורגים גבוה צריכים לשמור על מקומם. כמו כן יש לקחת בחשבון שאנו לא היחידים שמבצעים פעולות לקידום אורגני של האתר. הקידום מתבצע גם על ידי המתחרים והתחרות על מילות המפתח לא מפסיקה. לכן עבודת האופטימיזציה למעשה לא מסתיימת לעולם.

בקרה ושיפורים לאתר אינטרנט

בקרה ושיפורים

אופטימיזציה, בניית קישורים, כתיבת תוכן ובקרה הן פעולות שיש לבצע לאורך כל תהליך הקידום האורגני. בקרה משמעה לעקוב אחרי הנתונים הסטטיסטיים של גוגל, למדוד המרות ולשפר יחסי המרה. גם כאשר מגיעים לדירוג גבוה יש לשמור על המקום ולהמשיך לבצע פעולות שיפור שיביאו למקסום התהליך.

שאלות נפוצות

העלות עבור עבודת קידום אורגנית תלויה במידת התחרותיות בתחום בו עוסק האתר אך החשוב מכל העלות תלויה בתקציב שבעל העסק מוכן להשקיע עבור קידום העמוד העסקי שלו ברשת.

שיווק בצורה של קידום אורגני נחשב יחסית לשיטה איטית ביחס לשיטות אחרות של שיווק אתרים ברשת. טווח הפעילות המומלצת והמינימלית שנדרשת לקידום אתר אורגני היא 12 חודשים, קרי שנת פעילות שלמה. כמובן שאם אנחנו לא בנינו את האתר, יש לקחת בחשבון פרמטרים כמו המצב ההתחלתי של האתר, התשתית והמבנה הטכני של האתר וכמובן התקציב של הלקוח.

בקידום אורגני מדובר בעבודה בסדר גדול של החל מכמה חודשים ועד שנה, אך על מנת להופיע בעמוד הראשון ולשמור על המיקום, יש להשקיע הרבה יותר זמן משנה. יתרה מכך, כאשר מדובר בתחומים מאוד תחרותיים יש צורך תמידי בתחזוק וקידום האתר על מנת לא לאבד יתרון מול המתחרים.

קידום אורגני כשמו, הוא תהליך שבו מתבצעות פעולות על מנת לקדם את האתר לדירוג גבוה יותר בתוצאות הטבעיות במנוע החיפוש של גוגל. הקידום האורגני הוא תהליך ארוך שנמשך מינימום שנה.

הקידום הממומן כשמו, הוא יצירת מודעות ממומנות שהלקוח משלם עליהן פר לחיצה. המודעות מופיעות בראש העמוד במנוע החיפוש של גוגל והתוצאות מהירות וכמעט מיידיות.

תלוי בעסק של הלקוח. אבל באופן כללי אנו ממליצים תמיד לעשות קידום אורגני. ולעיתים אפשר לשווק בשתי השיטות, בהתאם לרצון הלקוח ושאיפותיו. הקידום האורגני מאפשר לפתח נכס שיכול להניב תוצאות לאורך זמן, הקלקות לא עולות כסף והחשיפה בלתי מוגבלת. עם זאת, הקידום האורגני לוקח זמן רב לעומת הממומן שהוא מיידי והתוצאות האורגניות מופיעות מתחת למודעות במנוע החיפוש.

שוב פעם, אנו ממליצים על קידום אורגני מכיוון שהתוצאות האורגניות נתפסות כאמינות יותר היות והן נבחרו על ידי גוגל לעומת מודעות ממומנות שנתפסות ככלי פרסום. אך הקידום הממומן גם הוא מצוין ומכיל יתרונות כמו יכולת פרסום מאוד ממוקדת והוא מתאים להשקות של מוצרים או אירועים חדשים.

🥳LETS GET SOCIAL