מותגים ועסקים רבים יודעים (או חושבים שהם יודעים) שהם צריכים קידום אתרים עבור הנכסים הדיגיטליים שלהם.
קידום אתרים אורגני בהחלט ישפר את החיפוש הכללי של האתר והנראות שלו בתוצאות החיפוש של גוגל. אבל מה הערך האמיתי שהוא מציע? מדוע קידום אתרים אורגני חשוב כל כך?
אלו 12 סיבות שיאירו אור, ללא קשר לענף או גודל העסק, באשר לשאלה למה עסקים צריכים קידום אתרים בכדי לקחת את המותג שלהם לשלב הבא.
חיפוש אורגני בגוגל ברוב המקרים הוא המקור העיקרי של תנועת האתר
חיפוש אורגני מהווה חלק משמעותי מביצועי אתר האינטרנט של רוב העסקים, כמו גם מרכיב קריטי במשפך השיווקי של הלקוח ובסופו של דבר גורם למשתמשים לבצע המרה או ליצור מעורבות.
כפי שמשווקים יודעים, גוגל חולש על חלק גדול יותר באופן משמעותי של שוק החיפוש מאשר המתחרים כמו יאהו, בינג, Baidu, Yandex, DuckDuckGo, ורבים אחרים.
זה לא אומר שכל מנועי החיפוש לא תורמים לניראות של המותג, הם עושים זאת אך Google היא זו שמחזיקה ב75 אחוזים משוק החיפוש הכולל. היא המנהיגה הברורה ולכן אחר הנחיות החיפוש שלה חשוב לעקוב.
מיותר לציין ש25 האחוזים הנותרים של השוק בבעלות מנועי חיפוש אחרים הוא בהחלט בעל ערך למותגים.
גוגל, בהיותו האתר בעל מספר הכניסות אליו הגבוה בעולם. גם במקרה הוא ספק הדוא"ל הפופולרי ביותר בעולם (עם יותר מ 1,000,000,000 משתמשים). שלא לדבר על YouTube שהוא מנוע החיפוש השני בגודלו.
אנו יודעים כי רוב ברור של העולם שיש לו גישה לאינטרנט מבקר בגוגל לפחות פעם ביום כדי לקבל מידע.
להראות בתוצאות החיפוש כמקור מהימן על ידי גוגל ומנועי חיפוש אחרים תמיד יעבוד בטובתו של המותג. קידום אתרים אורגני איכותי ואתר ברמה גבוהה תביא את המותג שלך לשם.
קידום אתרים אורגני בונה אמינות
המטרה של כל מקדם אתרים מנוסה היא להקים בסיס חזק עבור אתר איכותי עם חווית משתמש קלה ואפקטיבית, שיהיה ניתן לגילוי בקלות בתוצאות החיפוש הודות לאמון ולאמינות של המותג.
ביסוס הסמכות במנועי החיפוש כמו גוגל בנוי מאלמנטים רבים. בנוסף לגורמים שהוזכרו לעיל, ביסוס הסמכות מצטבר לאורך זמן כתוצאה מאלמנטים כגון:
- פרופילי קישורים איכותיים
- התנהגות חיובית של המשתמש
- אותות למידה ממוחשבת
- אופטימיזציה של האתר ותוכן עמוד
אבל הקמת הסמכות הדיגיטלית יעשה יותר עבור המותג מאשר רוב, אם לא כל, אופטימיזציות דיגיטליות אחרות. הבעיה היא שאי אפשר לבנות אמון ואמינות בין לילה בדיוק כמו החיים האמיתיים. הסמכות נבנית עם הזמן
הקמת מותג כסמכות דורשת סבלנות, מאמץ ומחויבות, אבל גם מסתמכת על הצעת מוצר בעל ערך, איכות או שירות שמאפשר ללקוחות לבטוח במותג.
קידום אתרים איכותי משמע חווית משתמש טובה יותר
כולם רוצים דירוג אורגני טוב יותר וניראות מקסימלית בתוצאות החיפוש. אך רק מעטים מבינים שחווית משתמש אופטימלית היא חלק גדול מהדרך להגיע לשם.
גוגל למדה כיצד לפרש חוויית משתמש חיובית או שלילית, וחווית משתמש טובה הפכה למרכיב מרכזי בהצלחת אתר האינטרנט.
הלקוחות יודעים מה הם רוצים, אם הם לא ימצאו אותו. תהיה בעיה וביצועי האתר יסבלו
דוגמה ברורה של בניית חוויית משתמש חזקה היא כיצד גוגל הפך יותר ויותר למנוע חיפוש עבור שאלות ותשובות למידע ומציגה את הנתונים המבוקשים ישירות על עמודי התוצאות עבור משתמשים.
הכוונה לכך היא להציע למשתמשים את המידע שהם מחפשים בפחות לחיצות, במהירות ובקלות.
קידום אתרים אורגני איכותי משלב חוויית משתמש חיובית, ומינוף חוויה זו לטובתו של המותג.
קידום אתרים מקומי פירושו הגברה והגדלה של מעורבות, תנועה והמרות
עם עליית השליטה הגוברת של התנועה מהמכשירים הניידים, החיפוש המקומי הפך לחלק בסיסי של הצלחה בעסקים קטנים ובינוניים.
המטרה של קידום אתרים מקומי היא למטב את הנכסים הדיגיטליים שלך עבור סביבה מסוימת, כך שאנשים יוכלו למצוא אותך במהירות ובקלות, ולשים אותם צעד אחד קרוב יותר להמרה במשפך השיווקי שלך.
בקידום אתרים מקומי מתמקדים בעיירות, ערים, אזורים ומדינות מסוימות, כדי ליצור מדיום בר קיימא עבור העברת הודעות ברמה המקומית.
מומחי קידום אתרים עושים זאת על ידי אופטימיזציה של אתר המותג ותוכנו, כולל אזכורים מקומיים וקישורים נכנסים, כמו גם רישומים מקומיים רלוונטיים למיקום ולמגזר העסקי אליו המותג שייך.
כדי לקדם מעורבות ברמה המקומית, מומחי קידום אתרים מקומי צריכים להכיר ולייעל את גרף הידע של המותג, הרישום של גוגל לעסק שלי, ואת פרופילי המדיה החברתית שלה כהתחלה.
יש גם דגש חזק על חוות דעת המשתמש וביקורות בגוגל, כמו גם ביקורות אחרות באתרים כמו פייסבוק ובהתאם לענף.
קידום אתרים אורגני משפיע על מעגל הקנייה
לקוחות עושים את המחקר שלהם, זהו אחד היתרונות הגדולים ביותר של האינטרנט מנקודת מבטו של הקונה.
באמצעות הכלים שלנו לקידום אתרים להעברת הודעות עבור מבצעים טובים או שירותים, ואת החשיבות והאמינות של מה שאתה מציע ללקוחות. זוהי טקטיקה שמשנה את חוקי המשחק בתוצאות החיפוש.
וזה בתורו גם ללא ספק ישפיע על מעגל הקנייה באופן חיובי כאשר זה נעשה נכון.
מותגים חייבים להיות גלויים במקומות שאנשים זקוקים להם כדי שיהיה חיבור ראוי. קידום אתרים מקומי משפר את הניראות ומאפשר ללקוחות פוטנציאליים למצוא את התשובות, ולעסקים לספק את התשובה.
השיטות לקידום אתרים תמיד מתעדכנות
זה נהדר כשטקטיקות קידום אתרים מיושמות על אתר האינטרנט של המותג ועל פני הנכסים הדיגיטליים שלו, אבל אם זו מחויבות לטווח קצר (אילוצי תקציב, וכו') והאתר לא מוערך מחדש בעקביות ולאורך זמן, זה יגיע לסף שבו הוא לא יוכל עוד להשתפר בגלל מכשולים ומחסומים אחרים.
האופן בו עולם החיפוש מתפתח, בעיקרון לפי שיקול דעתה של גוגל, דורש ניטור תמידי של שינויים בכדי תמיד להשאר בטופ ולעקוף את שאר התחרות ובתקווה להיות בעמוד הראשון בתוצאות החיפוש האורגניות של גוגל.
להיות פרואקטיבי ולעקוב עבור שינויים באלגוריתם החיפוש תמיד יועיל למותגים אשר עושים זאת.
אנחנו יודעים שגוגל עושה אלפי שינויים באלגוריתמים בשנה. תיפול רחוק מדי מאחור ויהיה קשה מאוד לחזור. העזר במומחי קידום אתרים כדי להבטיח שנפילה בדירוג האתר תמנע.
קידום אתרים מסייע לך להבין את הסביבה של האינטרנט
עם הסביבה המשתנה תמיד ברשת האינטרנט, זה יכול להיות אתגר להישאר בטופ בקצב שבו השינויים מתחוללים.
אבל להישאר בשליטה על מה שקורה בתחום קידום אתרים כולל להיות בעניינים תמיד ולהיות מעודכן במתרחש לרשת חיפוש.
חשוב תמיד להיות מעודכן ולדעת את הסביבה התחרותית של האינטרנט, כולל כלים בשימוש של עסקים מקומיים, עסקים דומים ומתחרים, תמיד מועיל עבור העסק אותנו אנו מקדמים.
העלות של קידום אתרים אורגני היא זולה יחסית
בטח, זה עולה כסף כמו כל הדברים הכי טובים, נכון?
אבל המחיר של קידום אתרים אורגני הוא זול יחסית בתוכנית הגדולה של דברים, והתמורה תהיה קרוב לוודאי משמעותית במונחים של יתרון של העסק המקודם.
זוהי לא עלות שיווקית זוהי השקעה עסקית אמיתית. קידום אתרים אורגני טוב יחזיק מים במשך שנים רבות. וכמו רוב הדברים בחיים, יהיה טוב יותר עם תשומת לב רבה יותר וההשקעה שתתקבל.
קידום אתרים זו אסטרטגיה ארוכת טווח
לקידום אתרים יש השפעה ניכרת בשנה הראשונה מרגע שבוצעה פעולה, ולרבות של פעולות אלה תהיה השפעה שתמשך יותר מכמה שנים.
כאשר השוק מתפתח, כן, מוטב לעקוב אחר המגמות והשינויים מקרוב. אבל אפילו אתר שלא היה לו אופטימיזציה אינטנסיבית של קידום אתרים יחווה שיפור בדירוגים מיישומן של השיטות הבסיסיות ביותר של קידום אתרים. כל עוד האתר מעוצב בנגישות ובעל חוויית משתמש קלה ונוחה.
וככל שיותר זמן, מאמץ ותקציב הושקע בקידום אתרים אורגני, יש יותר ויותר סיכוי לאתר אינטרנט להיות מתחרה ראוי בשוק.
ניתן לאמוד קידום אתרים
בעוד שקידום אתרים לא מציע דרך קלה לחשב ROI (החזר על השקעה) כמו זה של חיפוש בתשלום, ניתן למדוד כמעט כל דבר עם מעקב וניתוח נאות.
הבעיה הגדולה היא לנסות לחבר את הנקודות על הקצה האחורי מאחר ואין דרך מוחלטת להבין את הקורלציה בין כל הפעולות שנעשו באתר.
עדיין, כדאי להבין כיצד פעולות מסוימות אמורות להשפיע על ביצועים וצמיחה, ולקוות שהם כן.
קידום אתרים טוב צריך לכוון על שיפורים אלה, כך שחיבור הנקודות לא צריך להיות אתגר.
מותגים גם רוצה לדעת ולהבין איפה הם היו, איפה הם, ולאיפה הם הולכים במונחים של ביצועים דיגיטליים, במיוחד עבור קידום אתרים כאשר יש להם אדם/חברה שמקבלת תשלום עבור שירות זה.
אין דרך טובה יותר להראות את ההצלחה של קידום אתרים. כולנו יודעים שהמידע לעולם אינו משקר
קידום אתרים מביא לך הזדמנויות חדשות
קידום אתרים באיכות גבוהה תמיד ימצא עבורך אפשרויות לגילוי ומינוף הזדמנויות חדשות עבור מותגים, לא רק להתגלות, אלא לזרוח.
ככל שהמותג מובן יותר, כך נוצרות הזדמנויות כדי לסייע לו לשגשג. אותו דבר ניתן לומר על קידום אתרים.
אם אתה לא בעמוד ראשון, אתה לא מנצח את התחרות
זה לא סוד בעולם של קידום אתרים כי אם אתה לא בעמוד ראשון, סביר להניח שאתה לא מנצח את התחרות על תוצאות החיפוש האורגני.
מחקר שנערך לאחרונה מראה כי שלושת הראשונים בתוצאות החיפוש האורגני משיגים כמעט 40 אחוזים מסך כל הלחיצות, בעוד שעד כ-30 אחוזים של כל התוצאות בדף 1 ו-2 לא יקבלו אף לחיצה בכלל.
מה זה אומר? שני דברים:
- אם אתה לא בעמוד ראשון. אתה חייב להיות
- עדיין קיימים מקרים רבים מדי כאשר משתמש מקליד שאילתת חיפוש ואינו מוצא בדיוק את מה שהוא מחפש.
לסיכום
יישום קידום אתרים חזק ואיכותי באתר האינטרנט של העסק אותו אנו מקדמים ונכסיו הדיגיטליים תמיד יועיל ויחזק את המותג ואת מאמצי השיווק שלו.